niedziela, 5 lutego 2012

Zaczynam!

Witam Was Drodzy Czytelnicy!
 
     Zaczynam moją przygodę z pisaniem bloga. Muszę przyznać, że twórczość nie jest moją mocną stroną. Chciałabym w tym miejscu dzielić się z Wami swoją wiedzą na temat żywienia, wyrażać opinie o różnych, nierzadko sprzecznych informacjach jakimi zasypują nas media na temat prawidłowego odżywiania się i odchudzania. Oczywiście nie jestem w tym temacie wyrocznią, dlatego jeśli nie będę znała jakiegoś tematu postaram się go zgłębić bazując na wiarygodnych źródłach oraz podawać rzetelne i profesjonalne informacje. Liczę również na Wasze czujne oko i żywą reakcję jeśli uznacie, że się mylę.

     Dodatkowo planuję umieszczać własne i wyszukane, ale sprawdzone przepisy z uwzględnieniem wartości odżywczej. Mam również nadzieję na żywe dyskusje, Wasze pytania i komentarze. Będę zamieszczała ciekawostki na temat nowych i wartych uwagi produktów spożywczych, kulinarnych nowinek i innych informacji, które będą dla was niespodzianką. Liczę, że niedługo uda mi się otworzyć własny gabinet dietetyczny, więc trzymajcie za mnie kciuki.

     Na dobry początek zachęcam do zapoznania się z piramidą zdrowego żywienia opracowaną przez Instytut Żywności i Żywienia.


      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz