wtorek, 18 września 2012

KONKURS + Zapowiedź nowości - nadrabianie zaległości!

Drodzy czytelnicy bloga! Kolejna porcja prywaty na moim blogu. Jednak należą się Wam małe wyjaśnienia. Ostatnio dużo się wokół mnie dzieje i mam sporo pracy. Nie, nie leżę do góry brzuchem i nie robię sobie wolnego. Buduję swoje  doświadczenie jako dietetyka i pracuję nad rozwojem zawodowym. Mam nadzieję na pomyślne ukończenie wszystkich zaplanowanych projektów. Jednym z nich jest stworzenie dla Was własnej strony gdzie będę mogła szerzej i rzetelniej opisywać różnego rodzaju problemy żywieniowe, umieszczać przepisy, może stworzyć zakładkę z poradami online bez obawy o kopiowanie treści. Strona ta byłaby jedną z części kontaktu z pacjentami i medialnym odzwierciedleniem własnej poradni dietetycznej, którą chciałabym otworzyć w oby niedalekiej przyszłości.
W tym miejscu chciałabym Was poprosić o pomoc. Moim marzeniem jest stworzyć jak najlepszą ofertę, która pozwoli mi i pacjentom czerpać jak najwięcej z wzajemnej współpracy. Dużą radością jest dla mnie pomoc osobom z trudnymi problemami. Obecnie współpracuję z pacjentami nefrologicznymi, na dializoterapii, z cukrzycą, zaburzeniami metabolicznymi, otyłością, mukowiscydozą i chorobami zapalnymi jelit. Każdy pacjent jest dla mnie niepowtarzalny i chciałabym by również tak się czuł odwiedzając mnie w gabinecie.
Jak możecie mi pomóc?
Bardzo łatwo,  a jednocześnie sami możecie coś zyskać. Chciałabym zaprosić Was do udziału w konkursie.
Nagrodą jest indywidualny, tygodniowy plan żywieniowy dopasowany do zwycięzcy, z przepisami i zaleceniami.



Zasady Konkursu:
Należy przesłać mailem na pat.klysz@gmail.com odpowiedzi na poniższe punkty:

  1. Wymyślić nazwę poradni dietetycznej, którą chcielibyście odwiedzić (uwaga na już istniejące nazwy).
  2. Napisać swoje oczekiwania wobec dietetyka i współpracy ze specjalistą (2-3 zdania).
  3. 2-3 zdania jak powinien wyglądać gabinet.
  4. Ile powinna kosztować wizyta, tygodniowy plan żywieniowy?
  5. Jakich innych usług oczekujecie od poradni dietetycznej (+cena).
  6. Co może was zachęcić, a co zniechęcić do poradni/ dietetyka? (2-3 zdania)

Mile widziane pomysły na logo:)

Na prace czekam do  20 października 2012
Liczę na wsze uwagi i wskazówki!
W przyszłym tygodniu postaram się napisać trochę nowych artykułów i przepisów, mam nadzieję, że nadal chcecie odwiedzać mojego bloga! Jeśli jest coś o czym chcielibyście poczytać, dowiedzieć się, to piszcie w komentarzach do posta.
Pozdrawiam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz