środa, 27 czerwca 2012

Trochę prywaty i wakacyjne klimaty:)

Dzisiaj był bardzo ważny dzień! Ostatni egzamin w tym roku akademickim! Jako, że od ponad miesiąca nieustannie trwały gorączkowe zaliczenia i egzaminy, średnio 2/ tydzień nie mogłam się doczekać tej magicznej daty 27 czerwca.


Uszczęśliwiona mogę poświęcić większą uwagę swoim pasjom i zainteresowaniom. Zamierzam również zająć się swoją pracą magisterską (licencjat dotyczył żywienia dzieci z mukowiscydozą). Będzie poruszała  temat wpływu diety na stan zdrowia oraz jakość życia osób z chorobami nerek (szczególnie chorych ze skrajną niewydolnością, w tym dializowanych). W związku z tym chcę umieścić kilka wpisów dotyczących problemów nefrologicznych i żywienia w tych chorobach. Poza tym postaram się Wam przybliżyć jak uniknąć w przyszłości powikłań ze strony nerek oraz co może wpływać szkodliwie na funkcje tego niezbędnego do życia narządu.



Stad chciałabym w tym miejscu zaproponować Wam kilka ankiet. Na początek parę prostych pytań, które pozwolą mi dowiedzieć się, co wiecie o chorobach nerek oraz czynnikach ryzyka ich wystąpienia. Jeżeli zdecydujecie się ją wypełnić proszę zróbcie to bez dodatkowego czytania i "googlowania" tematu. Po prostu "z marszu". Wszystkie ankiety przeanalizuję i podam Wam wnioski. Pozwoli mi to również w jasny sposób sformułować dla Was wpisy o tematyce nefrologicznej.
Zachęcam do pobrania: ankieta i odesłania wypełnionej na pat.klysz@gmail.com 

3 komentarze:

  1. ambitnie :) ja wczoraj obroniłam licencjat ale co do pracy magisterskiej się jeszcze nie zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje, mój licencjat broniłam rok temu i pamiętam jaki to stres:)

      Usuń
  2. wypełnienie ankiety wciąż aktualne? czy za późno się z tym obudziłam? ;)

    OdpowiedzUsuń